РМО вчителів української мови і літератури

 Програма засідання РМО (серпень 2019)


Аналіз роботи РМО за 2018-2019 н.р.

Рекомендації (ЗНО, ДПА)

Актуально
Новий правопис 2019

ЗНО-2020
Програма

ЗНО -2018
Типові помилки

2019-2020 навчальний рік



Ведення класних журналів
Інструкція МОНУ

2020-2021 навчальний рік

 Шановні колеги! Сердечно вітаю усіх вас із  початком нового навчального року!
Хочеться сказати слова щирої вдячності усім, хто присвятив своє життя нелегкій педагогічній та освітянській справі. Дорогі колеги, шановні вчителі, пам’ятайте – саме завдяки вашій щоденній праці твориться майбутнє країни.
Попереду на нас чекає велика робота. В освіті нема місця байдужим і випадковим людям. Яскрава, творча, ініціативна особистість – портрет учителя нової доби. Покладаюся на ваші мудрість, професіоналізм і терпіння. Вірю, що  ми зможемо реалізувати непрості завдання, що стоять перед сучасною українською освітою та наукою. Від усієї душі бажаю вам злагоди, добра, натхнення, задоволення від результатів своєї праці! Зичу, щоб кожен ваш день був сповнений радістю, щастям та теплом людської подяки за добрі справи.

1. Пропоную дати відповіді на запитання "Методичні рекомендації щодо викладання української мови і  літератури в 2020-2021 н.р."
2. Вправа "Пояснювальна записка"

3. Вправа "Класифікація"


4. Вправа "Наголос"


5. Оголошення




Інтернет -семінар

«(Не) страшно про інтеграцію» 
23 жовтня 2020 року

Від нас, від нашого вміння, майстерності,

мистецтва, мудрості залежить її життя,

здоров’я, розум, характер, воля,

громадянське й інтелектуальне обличчя,

її місце і роль у житті, її щастя.

В.О.Сухомлинський


Мета:  узагальнити знання педагогічних працівників із сутності інтеграції як інноваційної форми роботи у навчанні. Визначити  переваги та недоліки інтегрованих уроків.

Завдання: розглянути  причини потреби  інтеграції  в освітньому процесі;
знайти переваги та проблеми інтеграції;  виявити результати та проблеми   інтеграції.
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ:   27 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ

Перебіг заходу

Сучасний світ дуже динамічний, нові сфери діяльності виникають дуже часто, на протязі  життя одного покоління можуть проходити структурні зміни економіки. Тому сучасному спеціалісту необхідно бути готовим до того, що отриманої освіти буде недостатньо і тому на протязі життя постійно доучуватися і переучуватися.

     В системі освіти до недавнього часу були прийняті форми і методи навчання, орієнтовані на оволодіння системою готових знань. В даний час, все більше в якості мети підготовки виступає діяльність, здатність до її варіативності, особисті якості, що визначають не стільки вузькопрофесійні характеристики спеціаліста, скільки рівень його культури, інтелектуальний розвиток. Швидкі темпи розвитку сучасного суспільства, його динамізм вимагають здійснювати підготовку вчителів, як вважає Г.А. Бордовський, з «подвійним» випередженням. І сьогодні необхідно вести мову про створення принципово нової, зв’язаної з інтегративними процесами концептуальної моделі освіти з якісно новою структурою, новим системотворчими факторами.

     Інтеграція в сучасному суспільстві пояснює необхідність інтеграції в освіті. Сучасному суспільству необхідні висококваліфіковані, добре підготовлені спеціалісти. Від спеціаліста будь-якої професії вимагають високого рівня загальноосвітніх знань, творчого мислення та постійної самоосвіти. Тому залучення школярів до продукції наукової інтеграції є не менш важливим, ніж засвоєння знань конкретних наук.

Вправа «Займи позицію»

      Як говорять мудрі люди: щоб зрозуміти іншого, подивись на світ його очима. Тож пропоную вам на декілька хвилин пригадати себе в дитинстві: ви тепер не поважні вчительки, а дівчатка з величезними бантами, яких мами ведуть до школи.

                  Перед Вами дві школи: в одній предметне викладання, в іншій – інтегроване. Виберіть двері тієї школи, де  вам хотілось би навчатися. Обґрунтуйте свій вибір, записавши відповідь у спільній презентації за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1W85fKCE1sah-KCLx3PTsga7XhKXeuaxQJ7x4G9oINEY/edit?usp=sharing

Інструкція: створіть слайд, у верхній частині напишіть своє прізвище, ім'я, по батькові,;на слайді виконуйте завдання.

Вправа «Асоціативний кущ»

       Скажіть, будь ласка, які асоціації у вас виникають, коли Ви чуєте «інтеграція» «інтегрований урок». Запишіть свої асоціації в презентацію.

Дайте відповіді на запитання (відповіді запишитіть на своєму слайді спільної презентації):

-         Що є у Вашому розумінні поняття «інтеграція в освіті»?


-         Наведіть приклади, коли Ви застосовували інтеграційні форми та методи роботи з учнями.


Вправа "Види інтеграції"

 Створіть схему або таблицю, прочитавши матеріал за QR-кодом


-         Давайте для себе розподілимо та навчимося розрізняти певні інтеграційні форми навчання, щоб зрозуміти, про який інтеграційно-тематичний підхід до навчання пропонується Державним стандартом .



Вправа «Інтегроване навчання» . Виконайте вправу за посиланням, кодове слово запишіть  на своєму слайді   спільної презентації.

https://learningapps.org/watch?v=pyny1n50520

Вправа "Заповни пропуски".  Виконайте вправу за посиланням, кодове слово запишіть на своєму слайді спільної презентації.

https://learningapps.org/watch?v=pc7pt7vrk20


Інтегрований урок - це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах.
Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Воно зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.
Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу. Так чи ні? 
Відповідь запишіть на своєму слайді спільної презентації
Вправа"Заповни форму" за посиланням:
Перегляньте вебінар "Реалізація компетентнісно-інтегративного підходу на уроках у фокусі НУШ" за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=ka4W_TgqEvc&feature=emb_logo


Вправа "Створи вправу"

Переглянувши матеріал  вебінару, створіть вправу "Недоліки та переваги інтегрованого навчання" на платформі learningApp (Інструкція додається)


На слайді спільної презентації вставте скріншот Вашої вправи та посилання на неї.








Дякую за співпрацю!

3 коментарі:

  1. Дякую! Високо ціную Вашу педагогічну творчість, майстерність, професіоналізм у підготовці словесників! Цікавий інноваційний формат матеріалу!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже сподобалось. Надзвичайно корисно, цікаво. Велике спасибі!

    ВідповістиВидалити